söndag 21 september 2008

Vackra Cypern

Hejsan Alla glada vänner. Nu ska jag visa lite mer bilder från Cypern. Var så fruktansvärt vackert. Är så glad att vi for till ett sånt jätte fint ställe första gången vi var utomlands.





Man var alldeles förstummad när vi fick se den fina världen som fanns under den starka solen. Man trodde det var en dröm att när man gick utanför huset så var det 36 grader och när man gick ut mitt inatten när mörkret slagit ned var det 28 grader. Helt underbart.








Underbart blått vatten! Aldrig sett blåare vatten! Helt otroligt. :)



På kvällarna så gjorde vi egna "drinkar" eller vad man nu ska kalla det. Pallade några lime frukter utan för rummen. Jätte gott med Coca Cola och lime. :) Ser också otroligt gott ut i den varma luften.

En lila handväska av märket Brada. :)

Ha det så bra alla. :)

Kramar Hanna

4 kommentarer:

MOONLOVER´S sa...

varför fick inte jag följa med i din väska dit=)hihi. Ha en fin dag. kram på dig

MOONLOVER´S sa...

gå in på min sida och ta dig en awards=) kram

Andrum sa...

Hejsan Hanna!

Vilka härliga bilder du visar från Cypern förstår om du längtar tillbaka.
Jo, det var ett tag sedan jag såg dig också och jag har hur mycket som helst i skolan och dessutom tryter motivationen och då blir det lite tugnt ibland. Men den brukar komma tillbaka,det är bara att vänta. Hoppas att du har det bra och att du laddar för det som komma skall...i januari blir det väl??
Hoppas att vi ses snart, jag jobbade i lördags och himmel vad mycket nya fina grejer som har kommit in i butiken mina ögon gick nästan i kors!!! Sedan ska jag jobba till helgen som kommer kanske vi ses då??

Ha det gott
Kram =)

MOONLOVER´S sa...

Ja visst har det varit jobbigt men man har lärt sig leva med det oxå, och jag har mina barn och hundar som är min tryghet i dag så jag mår fint. Trots allt som hänt. Tack så mycket för en fin kommentar. Det värmer. kram på dig