söndag 3 augusti 2008

Mina Nya Loppis Fynd

Hejsan alla där ute.. Har varit fullt upp och jobbat hela tiden. Men nu ska jag visa er mina nyaste loppis fynd.


Den här Salladstången i Silver hittade jag på en Byggdegårds Loppis.


Samma med detta Silverfat och Keramikfatet..

Bara några dagar senare var vi på ett återbruk och där fyndande jag dessa snygga saker.
Det här är en ställning för lyktor, men dom hade gått sönder och då kom jag på att man kan använda den som Kopp ställning.


Jag har redan en samling med dessa skålar, men den är såå söt så jag kunde inte låta bli att köpa en till. :D

Det är tur att man oftast har med sig någon på Loppisar eller liknade, för annars hade jag missat denna skönhet..
Ha det så bra..
Kramar Hanna

6 kommentarer:

Millan sa...

Halloj!

Vilka fina fynd du hittat. Salladstången va verkligen jättesnygg.

Har en liten fråga: Jag kollade in på er nya blogg o såg att ni handlar från CHIQE eller vad det hette. Vart kan man köpa deras grejer? De hade verkligen 2 fina smycken som jag bara blev superkär i!
Kan man handla direkt av dom?

Kram Millan

MOONLOVER´S sa...

vilka fina loppis fynd,=) jag vill oxå fynd=). jo det var jätte roligt att jag fick bra kretik, hoppas på bättre tur den 17=) kram och ha en fin kväll.

Unknown sa...

Men gullhumlan!!! Du är väl för rar. Tack, du tar heller inte så pjåkiga bilder själv.
Lilla gumman, vad fina fynd du gjort på loppis. Jag förundras över allt fint som folk bara her iväg.
Nu ska jag fixa lite fika till mitt främmande som är på väg hit.

Kram moster V

Millan sa...

Okej!
Vad ligger de på i pris?
Blev så kär i Red Orphine och Spreading Bellflower

Kram Millan

Andrum sa...

Hellooo!!

Allt är bara bra på semstern, men i veckan har inte solen tittat fram så mycket, trots detta är jag nöjd, så länge det inte öser ner!!
Fynden var jättefina särskilt de svartvita tallrikarna!!

Ha det gott!

Unknown sa...

GRATTIS TILL KÖRKORTET, GUMMAN!!! Djungeltelegrafen har gått och jag hörde precis den glada nyheten.

Kör nu försiktigt, det är mycket trafik ute.

Kram Moster V